Senaste nytt

Julen kommer tidigt i år - Erbjudande bonusresor

Agö

Medlem
Halva priset inrikes är väl egentligen rätt bra. Kan ge en bra utdelning jämfört med betalda biljetter ibland.

Men inte var det något spektakulärt. Definitivt inte något ett att hålla utkik i mailen efter....
Exakt så. Den typen av erbjudanden kommer till och från liksom 50 procent på Plus mot EU2/3 - det bokade jag i somras.
 

ZZZebra

Medlem
Och det känns lite random med rabatterna, HKG har ju varit starkt rabatterat många gånger på Now or Never, men nu en ganska ynklig poängrabatt. De kanske har lyckats fylla sätena...
 
Räkna med att det är SAS IT som av någon anledning inte klarar att skicka mail till dig.
Är det vanliga guldsupporten man ska ringa för att försöka lösa detta? Fortfarande inget mail eller någon info om jag loggar in på bokningsidor/guldsidorna. För mig som pendlar till Norge är det ju ett "litet" plus iaf även om jag hade hoppats på C biljetter longhaul här med.
 

famhanssons

Medlem
Jag fick det första mailet (är EBD) men har inte fått erbjudandet idag. Kan någon som fått det lägga ut länken och passwordet?
 

Dr. Miles

Expert
Screenshot20151208_01.png
 

Timotey

Medlem
Tror jag håller på mina poäng. Sneglade lite på Krakow men det är hopplös anslutning från Köpenhamn till Arlanda på söndagen.
 

Dr. Miles

Expert
Tror jag håller på mina poäng. Sneglade lite på Krakow men det är hopplös anslutning från Köpenhamn till Arlanda på söndagen.
Om dina poäng inte håller på att gå ut, kan du boka bonusresan nu och avboka sen ifall du inte vill resa eller spara poäng till något annat.
 
Toppen