Julekalenderen 15. dec. - 3x point til USA - videre rejse på samme billet?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av obs, 12 Januari 2014.

1. obs

obs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Jeg postede egentligt dette spørgsmål i julekalender-tråden. Men den er der måske alligevel nok ikke den helt store interesse for, nu hvor det er januar, og hverdagen atter har trængt sig på :) Så derfor trækker jeg lige spørgsmålet herud i dette forum...

Men spørgsmålet er hvorvidt man også vil få 3x point på den transatlantiske strækning, hvis man booker en samlet rejse som f.eks. CPH-ORD-LAX-ORD-CPH eller CPH-EWR-MIA-EWR-CPH, med SK som carrier over Atlanten? Man har jo i praksis rejst med SK mellem CPH/OSL/ARN og EWR/IAD/ORD, som forudsat i tilbuddet.

Nogen der har en idé om dette?

2. FFS

FFS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Under julkalendern förra året var det 3x poäng till bland annat ORD. Då fick jag trippla poäng för ARN-ORD och ORD-ARN när jag bokat ARN-ORD-MSY-ORD-ARN.

Så jag gissar att svaret är ja

3. obs

obs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tak for det kvalificerede gæt, FFS :) Det er også umiddelbart min formodning, at tilbuddet også vil gælde i en situation hvor man rejser videre, hvis bare man rejser den samme rute både ud og hjem og via en af de tre lufthavne.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!