Senaste nytt

Jul och Nyårsresa till Tokyo i SAS Business Class

agehall

Medlem
Det kan du gøre bedre, @agehall! For første gang længe er der et medlem der identificerer sig som SAS-ansat og så bliver vedkommende næsten overfaldet. Er det niveauet når vi får en unik mulighed for at give feedback?

Forøvrigt tror jeg ikke at prio-bagage og prio-boarding er @CatharinaNs kerneområder...

God søndag til alle :)

Tja, jag tycker nog den mjuka produkten hos SAS är rätt bra som den är, så jag ser inte direkt hur den skulle kunna bli avsevärt mycket bättre. Möjligen lite jämnare nivå på den då, men det är ju svårt att bara ändra över en natt...

Jag funderade fö på om inte @CatharinaN borde få en företagsrepresentantstag på sin avatar?
 

rob74

Medlem
Tack för en härlig och inspirerande rapport med fina bilder!
Trevlig läsning när man ligger på hotellrummet i Melbourne och inte kan sova...
Siktar på en resa till Japan senare i år, så nu blev jag riktigt på g!
 

TjudöBoy

Medlem
Mycket bra skrivet (som vanligt :)), väldigt vackra bilder som skulle ha platsat i vilken resetidning som helst.
Som så många andra skrivit, måste besöka Tokyo igen!
 

ChabbeT

Medlem
Makalös läsning! Alltid lila kul att se dina reportage känns nästan som man varit där själv med dina fantastiska bilder. Tack!
 

kexxcream

Medlem
Well done @Jonas C, well done. Många bra tips att ta med sig nu när planering av Tokyo-resan till oktober har dragit igång. Tack för att du tog dig tiden att dela med dig, uppskattas.
 

ACervin

Medlem
Fint och detaljerat skrivet. Riktigt sugen på Tokyo igen. Mycket snygga bilder, jag ser på skärpedjupet att du orkar ta med dig systemkameran nästan överallt, imponerande. För min del blir det ofta systemkamera på dagen och en Sony RX-100 eller telefon till kvällen. Håller med om att den skandinaviska maten ombord är trevlig, liksom ostbrickan som är mer ambitiös än på många andra bolag. Med ny inredning och en skärm som faktiskt går att se på kommer det att bli riktigt bra. Använder du någon app föra att snitsa till iPhonebilderna?
 

Jonas C

Medlem
Makalöst bra reportage, tack Jonas! Aldrig har väl SAS sett så bra ut!
Tack för en härlig och inspirerande rapport med fina bilder!
Trevlig läsning när man ligger på hotellrummet i Melbourne och inte kan sova...
Siktar på en resa till Japan senare i år, så nu blev jag riktigt på g!
Well done @Jonas C, well done. Många bra tips att ta med sig nu när planering av Tokyo-resan till oktober har dragit igång. Tack för att du tog dig tiden att dela med dig, uppskattas.
trevlig läsning, och mycket fina bilder :)
Makalös läsning! Alltid lila kul att se dina reportage känns nästan som man varit där själv med dina fantastiska bilder. Tack!
Mycket bra skrivet (som vanligt :)), väldigt vackra bilder som skulle ha platsat i vilken resetidning som helst.
Som så många andra skrivit, måste besöka Tokyo igen!
Tack så mycket! Kul att ni uppskattade läsningen :)
Fint och detaljerat skrivet. Riktigt sugen på Tokyo igen. Mycket snygga bilder, jag ser på skärpedjupet att du orkar ta med dig systemkameran nästan överallt, imponerande. För min del blir det ofta systemkamera på dagen och en Sony RX-100 eller telefon till kvällen. Håller med om att den skandinaviska maten ombord är trevlig, liksom ostbrickan som är mer ambitiös än på många andra bolag. Med ny inredning och en skärm som faktiskt går att se på kommer det att bli riktigt bra. Använder du någon app föra att snitsa till iPhonebilderna?
Tackar! Tycker faktiskt inte att det är så jobbigt att ha systemkameran med sig. Bär alltid runt den i en liten kameraväska som lätt kan stuvas undan bredvid stolen eller i något av förvaringsfacken som brukar finnas i de flesta Business stolar. För iPhone bilderna använder jag Instagram som redigeringsprogram, eller rättare sakt jag kopierar bara vissa bilder därifrån.
 
Toppen