Senaste nytt

Jul och nyårsresa till San Francisco med British Airways i Club World

JohnnyWilde

Medlem
Känns som du hastade igenom den rapporten Jonas
Hade du bara beskrivit tjockleken på toaletternas pappershanddukar så hade det varit 100%
Grymt bra!!
 

Jonas C

Medlem
Riktigt bra reportage och vackra bilder som vanligt. Keep up the good work!
Toppenrapport som vanligt Jonas! Bra jobbat!
Tack för trevlig läsning, mycket bra!
Tack för den, som vanligt mycket bra.
Mycket bra och intressant rapport! Tack!
Sådärja. Rapporten konverterad till PDF och sparad på min tablet för att läsas imorgon när jag själv sitter i luften på väg mot San Francisco (fast i SAS Plus). Förvisso finns det ju wifi ombord, men känns ändå smidigast att ha den sparad lokalt.
Tack för en trevlig rapport! Kul att läsa... San Francisco är en av mina favoritdestinationer.
Grym rapport Jonas!
Härlig rapport. Tack fö trevlig läsning!
Magiskt bra rapport! Tack Jonas!
Verkligen inspirerande formulerat på alla sätt. Tack!
Väldigt trevlig läsning!

Tusen tack allesammans. Kul att ni uppskattade läsningen! Får se till att fortsätta skriva rapporter i framtiden :)

Tack för en toppenrapport! Bannar mig själv för att jag missade British Airways-rean! Måste hålla ögonen öppna om det kommer någon mer sådan framöver.
Tackar! Jo det gäller att vara snabb på bokningsknappen.

Tack! Nu kan man sluta fundera på att skriva reserapport, standarden är så hög
att man får nöja sig med att publicera bilder..... Grym rapport
Det var ju ett tag sedan vi såg något från dig. Nyfiken på att höra om din Qatar resa till Maldiverna, i synnerhet då man ska dit snart.

Känns som du hastade igenom den rapporten Jonas
Hade du bara beskrivit tjockleken på toaletternas pappershanddukar så hade det varit 100%
Grymt bra!!
Hehe, får ha det i åtanke till nästa rapport. Men kul att du uppskattade denna odetaljerade variant :)

Som vanligt ett föredöme både gällande innehåll och form Jonas! En inspiration när det gäller reserapporter. Stort tack!

Edit: vill också kommentera att jag uppskattar bilder på resenären i reserapporten, lättare att känna igen varandra på flygplatser i framtiden för att säga hej.

Tusen tack! Vi delar nog samma uppfattning om det, praktiskt ifall man skulle springa på varann i en lounge någonstans ;)

Trevlig rapport! Har själv nyligen varit i SFO över julen.

Synd att vi missade varann, hade ju varit trevligt med ytterligare en BC-miniträff.

@marbe166 Det var mycket trevligt att träffas i San Francisco, och det var kul att läsa om hur din resa var. :)
 
Toppen