Senaste nytt

Jorden runt via Rarotonga (del 1)

dino_81

Medlem
Fantastisk rapport och fantastisk resa - hämtar mycket inspiration från din och andras resor och tillhörande rapporter!

Och samlar under tiden tillräckligt med poäng för att ha råd till "my first first"...

Väntar med spänning på nästa avsnitt!
 

staff

Medlem
Grym rapport! Har själv gjort en liknande resa till RAR för 5 år sedan.

Vad är anledningen att THAI delar ut business class-kitet från Porsche istället för Rimowa i First? Hoppas verkligen inte detta har blivit normen.

Provade du att fråga efter ett Rimowa-kit? Känns oroväckande att de gav dig J-kitet på båda dina flighter i First!
 
Grym rapport! Har själv gjort en liknande resa till RAR för 5 år sedan.

Vad är anledningen att THAI delar ut business class-kitet från Porsche istället för Rimowa i First? Hoppas verkligen inte detta har blivit normen.

Provade du att fråga efter ett Rimowa-kit? Känns oroväckande att de gav dig J-kitet på båda dina flighter i First!
Porsche kittet er/var First-kit. I business bruger/brugte man et kit fra Borghese. Rimowa kittet bør dog være tilbage nu.
 
Jag fick Porsche-kitet på både TG474 och TG950 i Royal Silk denna helgen.

Denna tråden menar också att Porsche är ett J-kit: TG991 - new J amenity kit - FlyerTalk Forums
Dejligt hvis de er gået væk fra Porsche kittet i F! Jeg fløj Thai F ca. samme tid som @palmen og der var det Porsche i F og Borghese i C.

Jeg plejer at holde øje med denne: New Amenity Kit in F - Page 8 - FlyerTalk Forums og det virker til at Rimowa er blevet genindført fra slutningen af september.
 

palmen

Moderator
Dejligt hvis de er gået væk fra Porsche kittet i F! Jeg fløj Thai F ca. samme tid som @palmen og der var det Porsche i F og Borghese i C.

Jeg plejer at holde øje med denne: New Amenity Kit in F - Page 8 - FlyerTalk Forums og det virker til at Rimowa er blevet genindført fra slutningen af september.

Samma för mig som sagt, Porsche i F på FRA-BKK-NRT och följande från Borghese i C med Thai NRT-BKK-SYD.
New SEALED Snake Leather Luxury Business Borghese Thai Airways Amenity Kits | eBay
 

palmen

Moderator
Provade du att fråga efter ett Rimowa-kit? Känns oroväckande att de gav dig J-kitet på båda dina flighter i First!

Har för mig jag innan hade läst något om att det var ett kit från Porsche man skulle få i F så jag frågade aldrig om något annat. Fick dock ett Rimowa kit senare under resan, kanske inte jättesvårt att lista ut vilken sträcka det var på, men det får komma i del 2 :)
 

palmen

Moderator
Då har jag sammanställt de som anmält sig till utlottningen av necessären, om jag inte missat något så är det 18 personer med i utlottningen.

Jag vill ha ett nummer 1-18, vem som helst får skriva det som kommentar i tråden. Första numret i det intervallet som skrivs vinner, enkelt?! :)
 
Toppen