Senaste nytt

Jorden runt via Rarotonga (del 1)

Vaniljvodka

Medlem
Tack för en grym rapport, Palmen! Bra inspiration inför planering av liknande bonusresa jag tänkte göra nästa år förhoppningsvis.
Är gärna med i utlottningen!
 
Tak for rigtig god læsning palmen! Rarotonga er lige rykket en hel del længere op ad "Must-Visit" listen :)

Glæder mig allerede til del 2 - håber ikke der går alt for længe ;)
 

sweflyer

Medlem
Tack för en bra rapport. Även om maten kanske lämnade en del att önska ser det härligt ut att bli serverad på det fina porslinet. Är gärna med i utlottningen
 

Sofia

Medlem
Åh vilken bra rapport! Mera mera!

Jag känner mig absolut inspirerad att vara med i utlottningen ;)

Jag kommer nog inte våga använda ölmaskinerna på japanska flygplatser nån mer gång, jag lyckades genast paja den första jag vågade använda. Därefter skötte personalen upphällningen åt mig...
 

em9frl

Medlem
Glimrande rapport, inspirerande.

Testade ölmaskinen i Japan för ca ett år sedan, funkade bra.

Hoppas på tur i utlottningen.
 

palmen

Moderator
Mycket trevligt skrivet.
@palmen hur länge var du ute?
Väntar på fortsättningen!
3 veckor semester gick åt till denna resa.

Riktigt bra rapport. Vilka resereklam bilder för Rarotonga. Hur lång är resan mellan SYD-RAR?
Jag är gärna med i utlottningen.
Flighten där emellan är ungefär 6 timmar. Halvvägs till Hawaii ungefär från Sydney.

Underbar läsning som verkligen ger inspiration.... Mellan vilka datum gjordes resan? Blev lite nyfiken eftersom det var risigt väder både i Tokyos och Sydney? Utlottning är kul - jag är gärna med!
24 augusti -14 september. Hade mest otur i Tokyo skulle jag gissa på, det var varmt men regningt. Sydney var jag förberedd på att vädret troligtvis inte skulle vara på topp men hade hoppats på att slippa regnet i alla fall, värmen brukar inte komma förrän i slutet på oktober.

Åh vilken bra rapport! Mera mera!

Jag känner mig absolut inspirerad att vara med i utlottningen ;)

Jag kommer nog inte våga använda ölmaskinerna på japanska flygplatser nån mer gång, jag lyckades genast paja den första jag vågade använda. Därefter skötte personalen upphällningen åt mig...
Hur har man sönder en sådan maskin? En gång är ingen gång, på det igen bara! ;)
 

palmen

Moderator
Kul att ni gillar rapporten, ska bara försöka få tid till att skriva andra delen, målet är att det ska vara klart innan jag går på julledighet nästa helg i alla fall. Nu har jag inte lovat för mycket åtminstone :)
 

Sofia

Medlem
Vet inte! Jag lyckades på nåt sätt liksom klämma glaset så att maskinen hakade upp sig och började tjuta och det kom en massa personal springande. Dom såg inte så nöjda ut ;)
 

Alf

Medlem
Trevlig rapport att läsa om ett trevligt resmål. Finns numera på listan över resmål. Är inne på om det går att applicera 2-4-1 vouchern på en resa till söderhavet. Det verkar svårt med platser på NZ i C, är det så? Jag kan nog klara mej utan F om jag skulle hitta platser på NZ, deras C verkar väldigt nära F.
 
Toppen