Senaste nytt

Jorden Runt på 14 Dagar: Del 1 – Turkish Airlines Business Class

Jonas C

Medlem
Kanon rapport och bilderna är riktigt bra.

Utmärkt levererat som vanligt Jonas, en fröjd att läsa//

Fantastiska bilder! Mycket bra rapport och kul samt trevlig läsning. Ser fram emot nästa del!

Du är verkligen skicklig på att komponera reserapporter. Bilderna är dessutom fantastiska. Keep up the good work!

Kul läsning och bra bilder!
Tack!

Tusen tack. Glad att ni uppskattade läsningen :)

Trevlig rapport, ser fram emot nästa delar!
Skall själv åka med Turkish till Bangkok i vinter så det skall bli intressant å se om dom lever upp till sitt rykte...

Så länge man inte går ombord med för höga förväntningar så tror jag nog att ni får en bra upplevelse.

Mycket snygga bilder! Williamsburg håller jag med om. Hyrde en lya där under 1 vecka precis i kanten av de hasidiska judarnas kvarter, på samma gata som köttätarnas Mecka (nu blev det fel igen); Peter Luger.

Tackar! Fick faktiskt tips om stället av min seatmate, men tyvärr måste man boka bord ganska långt i förväg så det blev lite krångligt för mig. Sen tar de bara kontanter vilket kanske är lite småjobbigt år 2014. Men i framtiden kanske jag gör ett besök hos Peter Luger.
 

FlyingFire

Medlem
Jag älskar det här, spenderade nyss 10 dagar i NYC och kan bara förvånas över hur mycket staden har att erbjuda. Jag är inte klar med Äpplet än kan jag se.

Keep up the good work, blir spännande att läsa och se mer!
 

ACervin

Medlem
Tackar! Fick faktiskt tips om stället av min seatmate, men tyvärr måste man boka bord ganska långt i förväg så det blev lite krångligt för mig. Sen tar de bara kontanter vilket kanske är lite småjobbigt år 2014. Men i framtiden kanske jag gör ett besök hos Peter Luger.

Råkade ut för precis samma sak, så har inte varit innanför dörrarna ännu, men gick förbi många kvällar. Mycket limousiner, dörrvakter etc. Såg väldigt busy ut.
 

David

Medlem
Mycket intressant läsning. Tack för att du tar dig tiden och delar med dig av dina upplevelser.
 

Jadessa

Medlem
Fantastiskt bra skrivet, du tog mig med under min frukost på en härlig resa. Synd bara att nu sitter jag i köket o drömmer.....
Väntar med spänning på resten av din resa. Så himla bra!
 
Toppen