Senaste nytt

Jorden Runt på 14 Dagar: Del 1 – Turkish Airlines Business Class

ACervin

Medlem
Mycket trevligt med bra bilder som alltid. Imponerad över slipat utnyttjande av poäng. Maten på Turkish ser verkligen bra ut!
 

PYRZ

Medlem
Jonas, tack för en underbar rapport, med superbra bilder. Som en frekvent "användare" av TK så håller jag med dig om på nästan alla dina synpunkter. Ser framemot fortsättningen.
 
Snyggt jobbat! :)

Var tvungen att kolla upp SSSS på några gamla boardingpass och javisst hittade jag ett från Vancouver som jag alltid undrat över vad som triggade, kanske för att jag inte flög direkt från YVR till LHR? Oavsett vilket så kändes hela hemvägen som ett enda långt SSSS.
 

Jonas C

Medlem
Som vanligt en grym rapport jonas, längtar till nästa del redan

Trevligt skriven rapport och ser fram emot nästa del!:)

Kanonrapport so far, ser fram emot resten! Stämmer väl med mina erfarenheter från Turkish, både i luften och på marken.

Bilderna är som alltid av yppersta klass, och texterna är fantastiska! Du är verkligen bra på att förmedla känslor i text :)

Alltid ett nöje att läsa dina rapporter och mycket bra bilder som försärker upplevelsen, hatten av!
Ser fram emot nästa del...

Lika bra som vanligt :) Längtar efter fortsättningen!

Kungen av reserapporter, helt outstanding som vanligt, både text och bild!

Mycket trevligt med bra bilder som alltid. Imponerad över slipat utnyttjande av poäng. Maten på Turkish ser verkligen bra ut!

Jonas, tack för en underbar rapport, med superbra bilder. Som en frekvent "användare" av TK så håller jag med dig om på nästan alla dina synpunkter. Ser framemot fortsättningen.

Otroliga bilder och fin detaljrikedom. Bra jobbat Jonas!


Tack allesammans. Glad att ni uppskattade läsningen! Blir nog till att börja skriva på del 2 ikväll så att man hinner ikapp :)

Var tvungen att kolla upp SSSS på några gamla boardingpass och javisst hittade jag ett från Vancouver som jag alltid undrat över vad som triggade, kanske för att jag inte flög direkt från YVR till LHR? Oavsett vilket så kändes hela hemvägen som ett enda långt SSSS.

Märkligt att du fick det på en relativt simpel rutt. Hade inga SSSS på mitt inrikesflyg med US Airways eller på hemresan, trots den galna rutten.
 

johhenrik

Medlem
Märkligt att du fick det på en relativt simpel rutt. Hade inga SSSS på mitt inrikesflyg med US Airways eller på hemresan, trots den galna rutten.

Det finns andra saker som triggar tror jag. Jag gjorde ett antal resor under några veckor i USA för flera år sen. Då verkade deras trigger vara "johhenrik" den månaden, för jag fick SSSS på alla flyg utom en. Dock var SSSS = Fast Track på Newark. Jag minns en helt galen kö till security, insåg jag kommer ju missa min flight om jag står i kön. Kom en vakt och kollade alla våra boarding pass, vi som stod längst bak. När han såg min blev jag eskorterad in i "båset". På mindre än 5 min var jag igenom. :)
 

Henrik_B

Medlem
Hatten av Jonas! Verkligen imponerande att du lägger ner så mycket själ och energi på att sätta ihop dessa rapporter. Conde Nast ringer nog snart. Mycket bra jobbat!
 
Toppen