Senaste nytt

Jetsmarter

Palazzi

Medlem
Hade jag bott i Paris eller London känns det som om det hade kunnat vara en motiverad kostnad, baserat på linjenätet.
Simple är ju otroligt "billigt" men även 95.000kr (räknar bort uppläggningskostnad) känns prisvärt.

Men, det passar inte nuvarande mönster (kanske förra jobbet) och det hade varit trevligt om sambon också kunde ha rest med på privatresorna, utan att ha ytterligare ett medlemskap (för inte är det väl hela planet man hyr? )
 

agehall

Medlem
Problemet med dessa tjänster är ju att om man köper dem är man helt utelämnad ifall de lägger ner den linje man är ute efter. Så jag skulle nog vara försiktig med att titta på dessa tjänster om man enbart är ute efter en viss linje.
 

sepbemi

Medlem
Nu har jag kommit fram till FBO Malaga airport, liten lounge med 5 soffgrupper, ska strax utforska fika-utbudet, utsikten helt ok
14a55a53f14ac7623256b3fef272c30c.jpg
 

sepbemi

Medlem
Att boka en flight gick väldigt enkelt, valde i appen vilken flight jag ville ha (då jag endast har en token kan jag bara boka en flight i taget). Fick en bekräftelse strax efter, de ville även ha en kopia på passet och kreditkortsuppgifter, bl.a. för avbokningskostnader.
Fick tail nr etc för ett par dagar sedan, G-SOVB för de som är intresserade.
 

sepbemi

Medlem
Har nu reflekterat lite över "upplevelsen".
Är det ngt jag skulle göra igen?
Absolut men kanske inte i en så liten kärra som en Learjet 45, totalt 8 platser i 1+1 seating, blev väldigt trångt:
4b4afe13c4ec6388a3af53b14e9b9267.jpg


Annars var det väldigt bekvämt med egen säkerhets- och passkontroll utan kö, avslutar med en obligatorisk bild:
eea46dea06836ed08ef4cbd81dfa55e9.jpg
 
Toppen