Senaste nytt

Jeg skal fly 800 flights på 180 dager med SAS!

Sas-ebp

Medlem
Ombord på SK4189 til Stavanger nå. Blir nok en smule delay pga. Været. Ellers så blir det flight 410, har sjekket inn på morgendagens 6 flighter nå.:)
Ellers fikk jeg være med styrmann på walk arround på SVG.
image-jpeg.9853

(Meg i Crew vest)

Kan ellers nevne at jeg fikk sitte ombord under turnarround på 4175/4188 pga samme crew.
Og fikk sete lapp ombord på flyet med følgende beskjed fra gate i Stavanger. " Siden du flyr så mye Fredrik så har jeg blokkert 1B & 1C og flyttet passasjeren på 1C til 2D, slik at du får raden for deg selv":)

Super service
 

palmen

Moderator
Ombord på SK4189 til Stavanger nå. Blir nok en smule delay pga. Været. Ellers så blir det flight 410, har sjekket inn på morgendagens 6 flighter nå.:)
Ellers fikk jeg være med styrmann på walk arround på SVG.
image-jpeg.9853

(Meg i Crew vest)

Kan ellers nevne at jeg fikk sitte ombord under turnarround på 4175/4188 pga samme crew.
Og fikk sete lapp ombord på flyet med følgende beskjed fra gate i Stavanger. " Siden du flyr så mye Fredrik så har jeg blokkert 1B & 1C og flyttet passasjeren på 1C til 2D, slik at du får raden for deg selv":)

Super service
Hmm, hade jag valt 1C och blivit flyttad på för att du ska ha en hel rad själv hade jag inte varit direkt glad över den "super servicen". Finns alltid 2 sidor på myntet
 
Toppen