Senaste nytt

Jakten på polarrullen

Asverde

Medlem
Fick min small bite i plus mellan Oslo och Arlanda idag. Passade samtidigt på att fråga CC om man eventuellt kunde få prova polarrullen också. Fick ett stort leende och "Absolut" till svar :)
 

Attachments

  • 20160829_154148.jpg
    20160829_154148.jpg
    76,2 KB · Visningar: 267

Layzedad

Medlem
Flög Tromsö - Oslo i plus med SK4423 klockan 16.10 i Söndags. Tackade nej till fresh-bite då jag tycker dom är rätt osmakliga och bad om en polarrulle istället. Pursern svarade att dom var avsedda att säljas i Go och jag kunde få om alla inte blev sålda. När dom väl kom tillbaka var Mikkellerölen uppdrucken och jag var inte längre intresserad av en rulle däremot rätt irriterad... Är detta enligt reglerna eller råkade jag ut för en purser som skapade egna hittepåregler?
 

Agö

Medlem
Flög Tromsö - Oslo i plus med SK4423 klockan 16.10 i Söndags. Tackade nej till fresh-bite då jag tycker dom är rätt osmakliga och bad om en polarrulle istället. Pursern svarade att dom var avsedda att säljas i Go och jag kunde få om alla inte blev sålda. När dom väl kom tillbaka var Mikkellerölen uppdrucken och jag var inte längre intresserad av en rulle däremot rätt irriterad... Är detta enligt reglerna eller råkade jag ut för en purser som skapade egna hittepåregler?
Det är ju inte första gången detta händer om man läser denna tråd.
 
Flög Tromsö - Oslo i plus med SK4423 klockan 16.10 i Söndags. Tackade nej till fresh-bite då jag tycker dom är rätt osmakliga och bad om en polarrulle istället. Pursern svarade att dom var avsedda att säljas i Go och jag kunde få om alla inte blev sålda. När dom väl kom tillbaka var Mikkellerölen uppdrucken och jag var inte längre intresserad av en rulle däremot rätt irriterad... Är detta enligt reglerna eller råkade jag ut för en purser som skapade egna hittepåregler?

Desiree skrev ju precis att den serveras alla dagar fram till 15:59. Du reste 16:10. Således enligt reglerna.
 
Toppen