Senaste nytt

Jakten på polarrullen

palmen

Moderator
Haha. Men varför är frukosten inte viktig? Att den är trist är en sak men viktig är den väl?
Jag äter inte frukost, mitt första mål mat brukar vara runt 12 på dagen om jag jobbar, är jag ledig så äter jag oftast ännu senare.
Frukostlådan är för mig totalt oviktig men förstår att den är viktig för många andra. De få gånger jag äter frukost gör jag det i loungen (dvs gått upp på tok för tidigt och försöker tvinga i mig någon macka och lite yoghurt).

Du borde känna till mitt resmönster också, reser inte plus och i GO vill jag inte betala 70 kronor för en frukostlåda. Då köper jag hellre en Mikkeller öl för pengarna (om jag nu inte varit diamond).
 

Agö

Medlem
Jag äter inte frukost, mitt första mål mat brukar vara runt 12 på dagen om jag jobbar, är jag ledig så äter jag oftast ännu senare.
Frukostlådan är för mig totalt oviktig men förstår att den är viktig för många andra. De få gånger jag äter frukost gör jag det i loungen (dvs gått upp på tok för tidigt och försöker tvinga i mig någon macka och lite yoghurt).

Du borde känna till mitt resmönster också, reser inte plus och i GO vill jag inte betala 70 kronor för en frukostlåda. Då köper jag hellre en Mikkeller öl för pengarna (om jag nu inte varit diamond).
Haha, då måste du lida på SAS-flygningarna till Sydeuropa som avgår före kl 9! Endast frukost lastad för fyra timmar.
 

palmen

Moderator
Haha, då måste du lida på SAS-flygningarna till Sydeuropa som avgår före kl 9! Endast frukost lastad för fyra timmar.
En av mina värsta resor var till Barcelona på den årliga resan med BC-folket. Avgång vid 7 från Arlanda och hade fått i mig lite frukost i loungen, fick i mig delar av frukostlådan. I Oslo blev det lite mer frukost i loungen för at sedan avsluta med en 09:00 flight till Barcelona där det enbart serverades frukost ombord. 4 frukostar samma dag...
Det var dock på den gamla goda tiden när det fanns massa gott i vagnarna (dock innan Mikkeller fanns). Blev ju en och annan chokladboll och annat för att lugna magen lite.
Det var nog senast jag flög med SAS till sydeuropa före 9 på morgonen och tror det är 3,5 år sedan nu.
 

Alster

Medlem
Rullfest på SK410 från CPH ikväll. Många som viftade med handen när de kom släpandes med biten...gott om rullar fanns som tur var!
 

Valley

Medlem
IMG_1972.JPG

Har på utresan haft äran att prova.
Så framöver ser det ut så här om det erbjuds Polarrullar.
Hur urvalet av tilltugg gick till vore väldigt intressant att få reda på. Eller, kanske inte.
Kan inte funnits en enda nykter person på det mötet.
 
Toppen