Senaste nytt

Jakten på polarrullen

Alster

Medlem
Landade precis OSL-ARN. Kvällens förtäring presenterades enligt följande: Fresh bite till resande i Plus...blabla...polarrulle till försäljning i Go. När flygvärdinnan kom till mig (rad 1) bad jag självklart om en rulle. Hon började med att säga: "jag ska se vad som finns...". Hon insåg dock det orimliga i att vägra och gav mig och övriga familjemedlemmar varsin rulle. Var annars inställd på fight, men kunde istället njuta av två rullar så här på kvällskvisten...
 

Agö

Medlem
Landade precis OSL-ARN. Kvällens förtäring presenterades enligt följande: Fresh bite till resande i Plus...blabla...polarrulle till försäljning i Go. När flygvärdinnan kom till mig (rad 1) bad jag självklart om en rulle. Hon började med att säga: "jag ska se vad som finns...". Hon insåg dock det orimliga i att vägra och gav mig och övriga familjemedlemmar varsin rulle. Var annars inställd på fight, men kunde istället njuta av två rullar så här på kvällskvisten...
Älskar att hon säger "jag ska se vad som finns" när det innan presenterats...
 

Once56

Medlem
Jag återupptog mitt ärende. Tio minuter efter skickat mail satt 5000 poäng på kontot...
Olika behandling på klagomål också! Jag har idag fått SEK35 insatta på mitt bankkonto. That's it! Skillnad på folk och folk, eller kanske status och status? Jag hade gärna tagit emot 5000 poäng, de 35 kronorna kan jag ha, eller vara utan. Blir lite löjets skimmer över hanteringen tycker jag.
 

thh

Medlem
På ARN-CPH och omvänt får jag alltid en rulle om jag ber om en, de brukar till och med ta med ett par påväg ner i "plusvagnen" eftersom de vet att det går åt ett par. Om man dessutom tackar nej till "Fresh bites" så har flygvärdinnorna själva frågat om jag vill ha en polarrulle, en chokladbit eller något annat istället.

Sista gången fick jag inte välja vilken rulle eftersom flygvärdinnan hade lagt in dem från den andra sidan - men hade jag nu absolut velat ha den andra fick jag intrycket av att hon ordnat det också.

Dock tycker jag att fresh bites har blivit bättre, eller nu har jag inte valt att äta dem på länge men sista gången tyckte jag det var en betydligt enklare rätt (potatis, rödbetor och rostbiff) än tidigare när det varit röror med 3 olika typer av bröd som inte riktigt gjort sig så bra i luften. Så det kanske är så att jag kommer nöja mig med fresh bites i framtiden.
 

trekker

Medlem
Första gången i Plus mellan ARN och CPH igår, 11 rader plus och alla som ville fick en polarrulle - dessutom 2 att välja emellan. God var den också.

20170117_154322.jpg
 

Agö

Medlem
Olika behandling på klagomål också! Jag har idag fått SEK35 insatta på mitt bankkonto. That's it! Skillnad på folk och folk, eller kanske status och status? Jag hade gärna tagit emot 5000 poäng, de 35 kronorna kan jag ha, eller vara utan. Blir lite löjets skimmer över hanteringen tycker jag.
Jag skrev att jag ville ha 5k poäng. Jag fick noll. Sedan kom Dialogmötet och jag återupptog mitt ärende. Jag fick 5k.
 

Layzedad

Medlem
Olika behandling på klagomål också! Jag har idag fått SEK35 insatta på mitt bankkonto. That's it! Skillnad på folk och folk, eller kanske status och status? Jag hade gärna tagit emot 5000 poäng, de 35 kronorna kan jag ha, eller vara utan. Blir lite löjets skimmer över hanteringen tycker jag.
Jag fick 300 SEK första gången och 3000 poäng andra gången...
 
Toppen