Senaste nytt

Jakten på polarrullen

TjudöBoy

Medlem
Då vi åkte SK 2026, ARN-UME 7 september uppenbarade sig denna på serveringsbordet med ett glas rödtjut. :)
IMG_4045.JPG
 

011430121

Medlem
Var på Kistamässan på förmiddagen och i Direktbutiken* strax utanför så fanns originalet Renklämman, fanns även med skinka till det fantastiska låga priset 15kr! Renen ligger längst in.
Frågade hur försäljningen går av klämman, fantastiskt bra sa föreståndare,vi har slutatmed varmkorv för alla ville ha klämman sa han, den ingår i Direktbutikernas tillvalssortiment informerade han.
* Tror att det heter Direkt

IMG_0046.JPG
 

KNA

Medlem
Tisdag en kollega om Mikkeler och en polarklämma som snacks ombord , hade fått till svars att det fanns bara på flygningar över 1.3 timmar ...
 

Johanna

Medlem
Fick polarrulle både på flighten ARN- CPH och CPH- TXL. På vägen hem blev det ingen. För den serveras bara inom Norden. När jag sa att vi fick på vägen ner så sa hon att då var det fellastat. Så var det säkert.

Den är inte den mest gastronomiska upplevelsen jag haft men betydligt bättre än de andra smörgåsarna de har ombord. Varför ersätter dom inte bara utbudet med polarrullen om den nu är så poppis?
 

Glenn E

Medlem
IMG_1456.JPG
SK 439 GOT-CPH kl 15:45 idag.
Det fanns fläskkarré och ost att välja på.
Jag tog fläskkarré för att prova den men jag tycker osten är godare.
 

FF#1

Medlem
I dag på 17:45 flygningen från Arlanda till Luleå så utannonserades att det var Frech Bite som gällde för Plus och att go kunde köpa rullar.
Hur som helst, ungarna lyckades "deala" till sig varsin rulle i plus som de smaskade i sig. :)
 
Toppen