Senaste nytt

"Jag vill inte tjäna EuroBonus-poäng på den här resan"

nilsson

Medlem
Min gissning är att FQTV är det ursprungliga amadeus-kommandot för Frequent Traveller. Sedan har FQTS tillkommit för status, FQTU för upgrade och FQTR för redemption.
 

NotRyan

Medlem
Snälla, fundera inte ens på FQTV och FQTS. Det är väldigt få som kan hantera det på rätt sätt, sedan sitter ni där med poängen/miles krediterat till fel program....

Mvh
/NotRyan
 
Tror jag kan ha råkat ha denna funktionen av för några flygningar över helgen, insåg nu att detta. Har inte varit där inne och pillat så väldigt märkligt. Har självklart satt på det nu. Min eurobonus var registrerad för flygningarna. Någon som vet om jag kommer få poäng/segment på min nivå ändå nu? Eller är det kört på den punkten? Efter registrera flygningarna istället?
 

fcx

Medlem
Tror jag kan ha råkat ha denna funktionen av för några flygningar över helgen, insåg nu att detta. Har inte varit där inne och pillat så väldigt märkligt. Har självklart satt på det nu. Min eurobonus var registrerad för flygningarna. Någon som vet om jag kommer få poäng/segment på min nivå ändå nu? Eller är det kört på den punkten? Efter registrera flygningarna istället?
Om det inte kommer inom tre veckor så bör du efterregistrera.
 
Toppen