Jag ska flyga Aegean Airlines!!!

Diskussion i 'Reserapporter' startad av Jonas C, 3 November 2014.

1. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om två dagar är det äntligen dags för årets största flyghändelse. Jag ska nämligen flyga med ett av världens mest sällsynta och eftertraktade flygbolag, nämligen Aegean Airlines. Många har ju som nämnt ett guldkort hos detta flygbolag, men hur många har egentligen fått chansen att sätta sin fot ombord på deras flygplan?

Jag kunde i varje fall inte i min vildaste fantasi tänka mig att jag någon dag skulle få tillfälle att flyga ombord på detta ytterst sällsynta flygbolag, och ännu mindre att resan skulle ske från Arlanda.

Många kanske har undrat hur ett Aegean boardingkort ser ut med Miles&Bonus guldkort inlagt. Och det är närmast min plikt att ge svar på denna fråga.

image.jpg
    Bortsett från Singapore Airlines Suites, kan jag inte komma på något annat flygbolag ger dig ett guldfärgat boardingkort. HELT fantastiskt! Håll er uppdaterade under de närmaste dagarna för fortsättningen på denna liverapport!

(Vänligen observera att min over enthusiasm är delvis ironisk)

Sofia, Lonelyflyer och Christian R gillar detta.
  2. Christian R

Christian R DYKWIA

Sorry...
    IMG_3478.JPG
    .... Men jeg glæder mig til at høre om Aegean! :D

David, El0 och Jonas C gillar detta.
  3. Olle A

Olle A Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och jag flyger Aegean till Aten 2 veckor senare ! Kan t.o.m. bli en resa Aten - London ser det ut som. Det känns som ett litet tack för flera års guldkort. :)

Christian R gillar detta.
  4. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig resa! Mig har de inte gjort besvikna :)

Christian R gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!