Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

TjudöBoy

Medlem
Som jag skrev i förra inlägget så har jag problem med att komma ihåg namn på personer jag träffar eller bara råkar se. Denna gången tog det dock endast några dagar innan jag kom på vem det var jag såg i American Airlines Admirals Club loungen T4 LAX på morgonen 6/10.
Det var Aaron Eckhart med fru samt föräldrar/svärföräldrar.
 

TjudöBoy

Medlem
Delvis, men har länge haft det problemet. Tror det har med yrket att göra, man träffar för mycket folk hela tiden som man ej kan lägga på minnet då det behöver finnas utrymme för annat som e viktigare...;)
 

fmansson

Medlem
Inte lika pratglad ombord? ;-)
Reinfeldt höll oerhört låg profil, nästan hukandes. Sa inte många ord och läste Condoleeza Rices bok hela vägen till ARN.

Thornberg gick av först och väntade in kollega uppe vid gate och sa där hej till Reinfeldt. Reinfeldt sa ingenting tillbaks bara en snabb nick som konfirmerade att "jag har sett dig".

Noterade att Thornberg hade EBG-tagg på sin kabinväska. Borde han inte ha kommit högre upp i rang än så? Visst, jag veta att man kanske inte alltid har den status man skyltar med.
 
Reinfeldt höll oerhört låg profil, nästan hukandes. Sa inte många ord och läste Condoleeza Rices bok hela vägen till ARN.

Thornberg gick av först och väntade in kollega uppe vid gate och sa där hej till Reinfeldt. Reinfeldt sa ingenting tillbaks bara en snabb nick som konfirmerade att "jag har sett dig".

Noterade att Thornberg hade EBG-tagg på sin kabinväska. Borde han inte ha kommit högre upp i rang än så? Visst, jag veta att man kanske inte alltid har den status man skyltar med.
Noterade FR att ni flög över väldigt tomma ytor? ;)
 
Toppen