Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Ingvar Oldsberg med fru i Plus på SK1807 GOT-AGP (Malaga) den 11/7. En social gigant denna Ingvar, att han orkar med allt folk som vill komma och surra med honom. (Vi satt på raden snett bakom). Paret var med även på returen en vecka senare SK1808. Efter det obligatoriska loungebesöket, så satt de vid gaten och Ingvar hade ett vänligt ord till alla resenärer om de så bara gav honom en igenkännande nick. :)
 

Moco

Medlem
Ingvar Oldsberg med fru i Plus på SK1807 GOT-AGP (Malaga) den 11/7. En social gigant denna Ingvar, att han orkar med allt folk som vill komma och surra med honom. (Vi satt på raden snett bakom). Paret var med även på returen en vecka senare SK1808. Efter det obligatoriska loungebesöket, så satt de vid gaten och Ingvar hade ett vänligt ord till alla resenärer om de så bara gav honom en igenkännande nick. :)

Utan att ha stött på karln själv (men alltid höra liknande historier) så får det väl sägas vara en svårslagen kombination av att vara en "trevlig prick" och god förståelse av brand management - dvs det egna varumärket :)
Få förunnat att ha så gott renommé som han, vilket givetvis inte skall förringas.
 

Hachans

Medlem
Ha! Jag har äntligen något att bidra med i tråden. Drottning Silvia spottades igår på kvällsflyget HAM-CPH. Allra längst bak i ATRn satt stackarn. Oklart om hon gillade polarrullen. Snålade själv igår dock och satt i minus (men ångrade lite att jag inte unnade oss plus faktiskt).

Sen hamnade jag och sambo sidan om (eller rättare sagt rakt över gången) från Nanne Grönvall när vi flög till LA. JAg har ju noll koll på kändisar så jag stod och tjötade med henne lite grann medan jag väntade på att hon skulle stöka färdigt och sätta sig någon gång så jag kundefå plats att knö in mina prylar. Eftersom sa min sambo "vet du vem det där är?". Nej, var det självklara svaret men min sambo var starstruck... :p
 

Alster

Medlem
Ha! Jag har äntligen något att bidra med i tråden. Drottning Silvia spottades igår på kvällsflyget HAM-CPH. Allra längst bak i ATRn satt stackarn. Oklart om hon gillade polarrullen. Snålade själv igår dock och satt i minus (men ångrade lite att jag inte unnade oss plus faktiskt).

Haha, fick hon stå och trängas på bussen ut till flyget också?
 
Mötte och mötte men satt på samma maskin som kungen och Silvia. Flög till Köpenhamn precis samtidigt som Madeleine skulle föda i USA, så såväl kungen som jag var på väg till Köpenhamn för transfer. Det var i alla fall kul förutom att SAS stängde av främre toaletten av säkerhetsskäl.
 
Toppen