Senaste nytt

Jag har vunnit en resa till Istanbul med Turkish Airlines i business class

Jonathanc

Medlem
Grattis. Vad man ska göra i Istanbul och inte eller väldigt individuellt. Beror på vad man gillar att göra men en kort sightseeing tur med det viktigaste borde du hinna med som inkluderar Blåa mosken, Hagia Sofia, Topkapi palace.


Ja, det finns det. Fast det är för de som har en connection vad jag vet. Man går till concierge service som finns inne loungen för att "boka" dem. Det samma gäller för duschen.

Får jag använda den om jag ska åka på morgonen den 5/12 och och in till flygplatsen kvällen före?
 

johhenrik

Medlem
För att få använda sovrummen så måste du ha anlänt med TK i longhaul.
Nej, har inget med det att göra. Har bara med tid mellan dina flighter vill jag minnas. Jag vet att man kan iaf använda det när man anlänt inom europa o ska vidare long-haul om tiderna är rätt. De är oftast rätt strikta också.
 

MartinH

Medlem
Nej, har inget med det att göra. Har bara med tid mellan dina flighter vill jag minnas. Jag vet att man kan iaf använda det när man anlänt inom europa o ska vidare long-haul om tiderna är rätt. De är oftast rätt strikta också.
Hmm, trodde verkligen jag läst det på nån skylt i loungen. Ber om ursäkt för felinformeringen då!
 

flum

Medlem
Jo, de är trevliga att åka med, även om de kan vara ojämna. Flög med dem ARN - IST - MLE, och retur. Kul koncept med en "kock" ombord som serverar maten - inget tillagas dock ombord.
M.a.o TK är helt ok!
TK har den bästa businessmaten jag provat, i övrigt är det väldigt ojämnt.
 
Toppen