Jag har 3000 Shangri-La Golden Circle poäng som jag inte kan göra av med

Diskussion i 'Övriga hotellkedjor' startad av Martin Björnström, 26 Maj 2015.

1. Den sista December förfaller mina 3000 Golden Circle poäng och det ser inte ut som att jag kommer hinna använda dom. Det är inte supermycket men räcker till en eller två hotellnätter på exempelvis Jen hotellen. Någon som har förslag på vad jag ska göra med dom - någon som har nytta av dom?

2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm kan man inte konvertera dem till restaurang vouchers?

Martin Björnström gillar detta.
  3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej Martin om du inte hittar användning för dem så kan jag ha användning för en natt eller två på Jen hotellen, kommer åka förbi Hong Kong, Beijing och Singapore i nov/dec.

Martin Björnström gillar detta.
  4. Homer

Homer Medlem

5. SNIFF

SNIFF Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Homer Jag får inte den länken som det refereras till att fungera. "http:// www. goldencircle-3rd-anniversary.com/mobile/en/Bonus" den omdirigeras hit. "http:// ww8 .goldencircle- 3rd-anniversary. com/" vilket bara ser ut att vara spam.

6. sepbemi

sepbemi Medlem

Hej, mitt tips är restaurangvoucher, nyttjade en i hong kong, väldigt smidigt. Om du trots det inte nyttjar poängen skulle jag definitivt ha nytta av dem...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!