Jag älskar Hyatt Gold Passport

Diskussion i 'Övriga hotellkedjor' startad av Concorde, 28 November 2011.

1. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Diamond nivån som är den högsta har ett par mycket trevliga förmåner.
    Idag testade jag en av dom första gången. Man har fyra garanterade Svit uppgraderingar per år om max 7 nätter på betald rumstaxa. Bokade in mig på The Churchill Hyatt Recency London för en weekend i januari. 160GBP per natt för standard rum. Ringde till Gold Passport, inom 30 sekunder var bokningen bekräftad till Regency King Suite. Får även Club access med bar, frukost, lättare middag, frukt, vatten, snacks varje dag, gratis wifi etc, samt ett av Londons bästa lägen.

Normal priser för samma svit är 500GBP per natt. :cool:

5 personer gillar detta.
  2. Bonden

Bonden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Riktigt trevligt ställe det där!

Frukosten är fantastisk, riktigt bra service och topp-råvaror :)
    Engelsmännen har en "gröt" som består yoghurt och mussli? , låter inte så gott men smakar riktigt bra.

1 person likes this.
  3. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jo, jag håller med dig att jag fick bra service när jag hade status med Gold passport. Trist bara att det inte finns Hyatt här kring oss i norden.

4. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min favoritkedja när det gäller hotell. Det gäller att hamna i bussiness avdelningen.
    Är ni i närheten av LAX äk då via Malibu och över bergen till Westlake villats, där finns ett härligt Hyatt. Boka på business.
    Hamnar ni i Hua Hin i Thailand så boka Hyatt där i bussines, kvällsmål med en utsökt buffet ingår samt all dricka, kanonbra. Använd poolen, tyvärr är stränderna vid Hua Hin ganska risiga med yellow fish och annat skräp.

1 person likes this.
  5. Mr Carter

Mr Carter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte kommit upp i Diamond utan är bara Platinum men jag gillar Hyatt, lite som att komma "hem" när jag är ute och reser runt i USA. Oftast bor jag på Haytt Place där det i mitt tycke ingår en bra frukost. I går och i natt bor jag på Holiday Inn Express (finns inget Hyatt här) men jag är inte lika nöjd med frukosten här, så det ska bli skönt att "komma hem" till Hyatt Place i morgon :)

6. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Holiday Inn Express får ju anses som budget hotell. Är Hyatt Place liknande nivå?

7. Bonden

Bonden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När det gäller hyatt's frukostar så diffar det en hel del..
    Men just The Churchill Hyatt ligger #1 på min lista :)

1 person likes this.
  8. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Påbörjade min Diamond Challenge sista februari, med utgång sista april. Har dragit in åtta nätter hittills men fick nyligen veta att Hyatt Warszawa upphör som Hyatt idag... :(

9. Goldfinger

Goldfinger Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan bara hålla med! Har själv Diamond och förmåner samt bemötande är bättre än alla andra kedjor.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!