Senaste nytt

Jag älskar Hyatt Gold Passport

Concorde

Founding Member
Diamond nivån som är den högsta har ett par mycket trevliga förmåner.
Idag testade jag en av dom första gången. Man har fyra garanterade Svit uppgraderingar per år om max 7 nätter på betald rumstaxa. Bokade in mig på The Churchill Hyatt Recency London för en weekend i januari. 160GBP per natt för standard rum. Ringde till Gold Passport, inom 30 sekunder var bokningen bekräftad till Regency King Suite. Får även Club access med bar, frukost, lättare middag, frukt, vatten, snacks varje dag, gratis wifi etc, samt ett av Londons bästa lägen.

Normal priser för samma svit är 500GBP per natt. :cool:
 

Bonden

Medlem
Riktigt trevligt ställe det där!

Frukosten är fantastisk, riktigt bra service och topp-råvaror :)
Engelsmännen har en "gröt" som består yoghurt och mussli? , låter inte så gott men smakar riktigt bra.
 

Gnopps

Medlem
Jo, jag håller med dig att jag fick bra service när jag hade status med Gold passport. Trist bara att det inte finns Hyatt här kring oss i norden.
 

Alf

Medlem
Min favoritkedja när det gäller hotell. Det gäller att hamna i bussiness avdelningen.
Är ni i närheten av LAX äk då via Malibu och över bergen till Westlake villats, där finns ett härligt Hyatt. Boka på business.
Hamnar ni i Hua Hin i Thailand så boka Hyatt där i bussines, kvällsmål med en utsökt buffet ingår samt all dricka, kanonbra. Använd poolen, tyvärr är stränderna vid Hua Hin ganska risiga med yellow fish och annat skräp.
 

Mr Carter

Medlem
Har inte kommit upp i Diamond utan är bara Platinum men jag gillar Hyatt, lite som att komma "hem" när jag är ute och reser runt i USA. Oftast bor jag på Haytt Place där det i mitt tycke ingår en bra frukost. I går och i natt bor jag på Holiday Inn Express (finns inget Hyatt här) men jag är inte lika nöjd med frukosten här, så det ska bli skönt att "komma hem" till Hyatt Place i morgon :)
 

Concorde

Founding Member
Påbörjade min Diamond Challenge sista februari, med utgång sista april. Har dragit in åtta nätter hittills men fick nyligen veta att Hyatt Warszawa upphör som Hyatt idag... :(
 
Toppen