Senaste nytt

Jämförelse av Kreditkort: SAS Eurobonus MasterCard och Skandiabanken VISA kreditkort

Maja

Medlem
Ok, jag fick besked att vardagspaketet för 20kr/mån inkluderade bankkortet eller kreditkortet, och att för dessa 20kr ingick även ett extrakort. Det låter helt enkelt som att det behöver bli fler samtal nu på måndag...
Vid chatt med Skandiabanken så fick jag svaret att alla extrakort kostar 20:-/mån. Något erbjudande med gratis extrakort, oavsett om det är ett bank- eller kreditkort finns inte.
 

RickardG

Medlem
Kundtjänst har öppet 6-24 varje dag så varför vänta tills på måndag?
Jag har långhelg på landet och har lovat att vara familjevänlig och social. Jag smygläser BC ändå:rolleyes:

Vid chatt med Skandiabanken så fick jag svaret att alla extrakort kostar 20:-/mån. Något erbjudande med gratis extrakort, oavsett om det är ett bank- eller kreditkort finns inte.
Fint, då var ena halvan av problematiken avklarad, så återstår bara frågan om köp på extrakortet ger poäng till EB-kontot anslutet till huvudkortet.
 

Maja

Medlem
Jag har långhelg på landet och har lovat att vara familjevänlig och social. Jag smygläser BC ändå:rolleyes:
Fint, då var ena halvan av problematiken avklarad, så återstår bara frågan om köp på extrakortet ger poäng till EB-kontot anslutet till huvudkortet.

:rolleyes: Hoppsan, smygläser BC och liknande har vi nog alla gjort. Glömde fråga om EB-poäng från extrakortet! :oops:
 
Toppen