ITA MAtrix - bokningshjälp behövs... :) (Cathay/Oneworld)

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av johhenrik, 27 Augusti 2015.

1. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Eftersom jag är lite allergisk mot resebyråer, så undrar jag om någon kan ge mig tips på hur jag skulle kunna få till denna resa, eller liknande. Jag ska till Shanghai och sen vidare till Tokyo, så jag har tittat på en open-jaw som denna exempelvis. Jag hittar många intressanta alternativ med Cathay, men jag lyckas aldrig få fram dem på deras hemsida. Ska man ringa dem och boka, eller finns det någon som har nått bra tips? :)

Jag hade tänkt jag skulle hålla mig inom Oneworld denna resan nämligen.

cathay-shanghai-tokyo.png

2. Om det inte fungerar på deras webbsida och du inte vill boka på resebyrån, behöver du att ringa till Cathay Pacific.
    Observera att Cathay Pacific kör också Married segments därför är det inte säkert att det finns tillgänglig plats (och pris) enligt resultat från ITA Matrix.

3. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Aj fasen, jag trodde de inte gjorde det. Där mindes jag fel helt enkelt. Där ser man.

4. johhenrik gillar detta.
  5. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!