Senaste nytt

iPod connector ombort hos Swiss - vad gör den?

A380*G

Medlem
Jag blir inte arg, det var nyfikenhet om kombinationen av rutt och flygplan :cool: Nu är det inte så att agehall inte vet skillnaden på en A330-300 och en A340-300, det är jag 110% övertygad om att han gör, men det finns kanske medlemmar som hade förväntat sig något som inte finns om man t.ex. hamnade på en A340-300 och detta bara finns på A330-300.

Dock registrerar jag att en stor majoritet av kommentarer om hur, vad, på vilket sätt jag beskriver något kommer från dig. Det är något som är värt att anmärka tycker jag.

Humorvarningen gick tydligen inte fram... :confused:
 

agehall

Medlem
Nu får ni vara snälla mot varanndra. :)
Annars skickar jag er till CDG med 4 timmars transfer utan tillgång till loungen. :p

Kan du inte göra något lite snällare? Typ tvinga dem att simma i isvak, åka i cargobay för nästa longhaul eller liknande. Att sitta 4h på CDG utan lounge är ju ren och skär tortyr... ;)
 

Dr. Miles

Expert
Tillbaka till ämnet. :)

Jag såg att det fanns även ett RJ-45 uttag förutom USB uttag på Cathay Pacific Airbus A330 i Business class.
Den lyste även när jag kopplade min nätverkskabel till laptopen, men det hittade inte något nätverk. :confused:
Cathay Pacific Business Class SIN-BKK_05.jpg
 
Tillbaka till ämnet. :)

Jag såg att det fanns även ett RJ-45 uttag förutom USB uttag på Cathay Pacific Airbus A330 i Business class.
Den lyste även när jag kopplade min nätverkskabel till laptopen, men det hittade inte något nätverk. :confused:
Sattelliten var kanske i månens skugga? ;)
På nya UA används eXport för att koppla ajFån och ajPåd, men iPad går det inte enligt rykterna. Jag var mer upptagen med annat för att testa, kanske nästa gång?
 
Toppen