iPhone batteri som ikke holder en flytur?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Aurora, 23 Augusti 2014.

1. Aurora

Aurora Medlem

En gladnyhet til alle oss som har en iPhone 5 med batterilevetid som knapt rekker til en tur med flybussen til Arlanda og deretter et lite hopp fra ARN til OSL før den må laddes igjen...

Fra 29 August skal gratis batteribytte være tilgjengelig for alle med serienummer som gir "eligble" på denne nettsiden: iPhone 5 Battery Replacement Program - Apple Support

Takk, Apple...!

Jakob Österberg och KNA gillar detta.
  2. KNA

KNA Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Synd att jag inte tog kvitto när jag bytte batteriet på min femma med serienummer som är "eligible" för byte enligt sidan , står på sidan att de även står för kostnaderna om man redan bytt batteri , batteritiden blev inte mycket bättre med nytt orginalbatteri så kanske de byter något annat ??
    Sämsta luren jag haft , min 4 har bättre batteritid och nästa mobil blir nog en Soy Experia Z3

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oj, vad är detta för problem? Jag har uppenbarligen inte en telefon som är påverkad, för mitt batteri räcker i evigheter (för att vara en smartphone då).

4. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har dyrt och heligt lovat mig själv att aldrig aldrig mer köpa en Appleprodukt. Värre skräp får man leta länge efter.

5. EkstromChris

EkstromChris Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ah. Min telefon var tydligen också eligible bör ett batteribyte, hade 4-5h batteri mot slutet. Bytte dock batteri för någon månad sedan, så får väl kontakta dem för en refund.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!