Senaste nytt

Ipad till SAS cabin crew

Moco

Medlem
Intressant att mitt inlägg bröts ut och blev det första i en helt ny tråd om teknikunderstöd. Min kommentar hade egentligen inget med teknik som sådant att göra, utan det var mer själva välkomnandet som personalen genomförde -med hjälp av plattan som var intressant.
 

palmen

Moderator
Intressant att mitt inlägg bröts ut och blev det första i en helt ny tråd om teknikunderstöd. Min kommentar hade egentligen inget med teknik som sådant att göra, utan det var mer själva välkomnandet som personalen genomförde -med hjälp av plattan som var intressant.
Det blir tyvärr så när man bryter ut inlägg från en annan tråd. Även om jag startar en ny tråd och skriver i den så kommer de flyttade inläggen att vara äldre och hamna före.

//Moderator
 

joca

Ny medlem
Det har aldrig hänt att jag har blivit välkomnad på SAS, varken som EBG eller nuvarande EBD. Däremot har det hänt några gånger på LH, trots mitt Eurobonus medlemsskap.
 

Joakim P N

Medlem
Reste (PLUS) på SK 126 MMX-ARN idag. Då serveringen i PLUS var klar hämtade kabinpersonalen en till synes fabriksny iPad Mini och placerade den lättillgänglig på cafévagnen. Därefter fortsatte serveringen i Go.

Antar att detta betyder ökad recognition framgent, åtminstone om man som Diamond eller Gold reser i Go. Spännande!

Någon annan som noterat denna nymodighet ännu?
 

Agö

Medlem
Reste (PLUS) på SK 126 MMX-ARN idag. Då serveringen i PLUS var klar hämtade kabinpersonalen en till synes fabriksny iPad Mini och placerade den lättillgänglig på cafévagnen. Därefter fortsatte serveringen i Go.

Antar att detta betyder ökad recognition framgent, åtminstone om man som Diamond eller Gold reser i Go. Spännande!

Någon annan som noterat denna nymodighet ännu?
Nej, och utgår ifrån att detta endast är relevant i Go.
 

gjohansson

Medlem
Nej, och utgår ifrån att detta endast är relevant i Go.
Det kan man ju tycka är lite synd. Vore ju fint att få även i plus kan jag tycka som hellre tar en fin hälsning.
EBG/EBD kräver ju ändå lite ansträngning kontra en plus-biljett kan ju vem som köpa.
Börjar mitt rännande nu från nästa vecka igen så får vi se vad som dyker upp.
 

JohanA

Medlem
Det kan man ju tycka är lite synd. Vore ju fint att få även i plus kan jag tycka som hellre tar en fin hälsning.
EBG/EBD kräver ju ändå lite ansträngning kontra en plus-biljett kan ju vem som köpa.
Börjar mitt rännande nu från nästa vecka igen så får vi se vad som dyker upp.
Ett EBG/EBD kan ju vem som helst köpa också... :rolleyes:

För övrigt så är det IMHO ett gott tecken att man tar tillvara på de tekniska möjligheter som finns. Får se om personalen kan hantera den.
 
Toppen