Invigning av SAS nya lounge på Göteborg Landvetter

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 17 Juni 2015.

1. Jacob

Jacob Medlem

SAS nya lounge Göteborg Landvetter

Idag på morgonen var det invigning av SAS nya lounge på Göteborg Landvetter flygplats. Det tidigare loungen har inte bara totalrenoverats utan även utökats med 120 nya kvadratmeter. Bland nyheterna finns även två toaletter, privata arbetsrum och ett lekrum. Strax efter klockan 8 på onsdagsmorgonen välkomnade SAS svenska försäljningschef Anders Wahlström media och en rad specialinbjudna…

Se hela inlägget

2. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var där vid lunchtid idag. Festlig stämning och man märker stoltheten hos SAS representanter. Ser egentligen bara en förbättringspotential i loungen, fram med BC-hörnan igen... ;)

3. MarkusL

MarkusL Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var inne en sväng alldeles nyligen, smockfullt på varenda kvadratcentimeter :) I övrigt en väldigt trevlig och fräsch lounge, bubbel borde vara ett stående inslag!

Jakob Österberg gillar detta.
  4. Jacob

Jacob Medlem

Ingen tvekan om att SAS är stolta. Och med all rätt om någon frågar mig. Det har blivit riktigt snyggt.
    Om jag inte missuppfattade allt (det blev mycket detaljer på kort tid) så kommer mousserande vin finnas regelbundet. Jag var där på jobb så det var inte aktuellt att dricka något idag men jag frågade om flaskorna var framställda speciellt för invigningen men fick svaret att så inte var fallet.

MarkusL och SeaPlanePilot gillar detta.
  5. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser mycket trevligt ut! Får testa den på lördag :)

Flood gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!