Invigning av BusinessClass.se loungehörnor över hela Skandinavien

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Martin Björnström, 21 Januari 2013.

1. I helgen invigde BusinessClass.se loungehörnor för våra medlemmar i Stockholm, Oslo och Köpenhamn. 28 glada medlemmar valde att följa med på resan och fick en riktigt kul dag med mycket Champagne och trevliga diskussioner. I ett unikt samarbete med SAS har vi nu dedicerade bord i Scandinavian Loungerna i Skandinaviens huvudstäder Stockholm/ARN, Oslo/OSL och Köpenhamn/CPH.…

Se hela inlägget

2. erhel

erhel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser fantastiskt ut. Känns lite extra jobbigt att ha jobbat istället nu.

3. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inget liknande engagemang har gjorts tidigare med SAS som nu ger sin in i samarbete med webvärlden där kunderna verkligen diskuterar och upplever varandras erfarenheter. Jag hoppas nu att alla medlemmar här, som ju faktiskt inte betalar något för att vara medlemmar, tar i akt att använda hörnorna flitigt.

4. Jag tittar i kalendern på datum där jag kan vara i ARN på förmiddagen och CPH på eftermiddagen. Onsdag 6/2 och 13/2 ser bra ut just nu.

5. <blockquote><strong>bjornstrom;110464 wrote:</strong> Jag tittar i kalendern på datum där jag kan vara i ARN på förmiddagen och CPH på eftermiddagen. Onsdag 6/2 och 13/2 ser bra ut just nu.</blockquote>
    Inte på morgonen av 6 mars? ;)

6. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Se till att vara där vid 9.30 på onsdag cirka så syns vi...

7. <blockquote><strong>Dr. Miles;110470 wrote:</strong> Inte på morgonen av 6 mars? ;)</blockquote>
    <br />
    Jo, då är vi på ARN på väg mot BER :)

8. pep

pep Medlem

Fantastisk. Det er en fin report og et smukt initiativ, der binder de tre lande godt sammen. Nu har vi jo alle et hjem i hvs. Norge, Sverige, og Danmark :cool:

9. gillarattflyga

gillarattflyga Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi som BC.se medlemmar har vi möjlighet att (om man har Star Alliance Gold, eller reser i C/F) komma in i BC.se loungehörnan?? ;)

10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man behöver *G för att komma in i Scandinavian Lounge delarna där vi har hörnorna.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!