Introduktionstråd?

Diskussion i 'Övrigt' startad av swede77, 5 Juli 2011.

1. swede77

swede77 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej alla Businessclass.se' are,

Ville bara passa på att introducera mig själv lite snabbt och också säga att jag tycker att det är ett strålande initiativ att ni har startat denna sida, känns mycket roligare att komma till ett svenskt forum än att jaga runt på tex Flyertalk där det visserligen finns massor med information men man är lite väl anonym.

Så, väldigt roligt med en svensk sida, ser fram emot rapporter och annat matnyttigt! :cool:

Själv har jag flugit runt en del i mellanöstern och afrika tidigare (bas i DXB) och där främst flugit Qatar Airways och EK och först sedan 1 1/2 år sedan varit baserad ARN igen och blivit EBG i år igen! Ibland får man flyga flott med stora bolag och ibland blir det mer "spännande" med Inrikesflyg i Afrika, ibland gamla ryska Antonov osv. Så man vet aldrig vad flygvärlden kan bjuda på i mitt arbete.
    Givetvis är jag en mileage junkie, så jag ser fram emot roliga diskussioner och all expertis som ni säkert har att dela med er av!

Kanske kan detta bli en introduktionstråd (om det inte redan finns en sådan som jag missat)?

Swede77

2 personer gillar detta.
  2. Välkommen swede77 till BusinessClass.se!

Det är roligt att du har hittat hit.
    Om du vill tjäna massor av miles eller åka flott för mindre pengar, har du kommit rätt webbsida. :)

Ställ gärna frågor, så försöker vi att hjälpa dig att hitta (ibland tokiga) lösningar!

3. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Välkommen!

4. swede77

swede77 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för det fina välkommnandet! Ser fram emot att lära men även dela med mig om jag kan :)

5. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jättekul att ha dig här! Fråga på och dela med dig!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!