Senaste nytt

Intressant artikel om SAS servicekoncept

obs

Medlem
Ja SAS delar in det efter Inrikes, Nordisk, Europeisk och långflyg istället för efter flygtid. Kanske hade funkat om vi var ett mindre avlångt land... Bättre att dela in efter flygtid.
Og så alligevel. På danske indenrigsflyvninger er der slet ingen servering udover kaffe og te, til trods for at det tager lige så lang tid at flyve København-Aalborg med ATR-72 (lidt mindre med jetfly) som Arlanda-Visby hvor der er servering. Den manglende servering er dog ikke ensbetydende med lavere billetpriser...

De amerikanske selskabers plan som illustreret ovenfor virker langt mere konsekvent og overskueligt. SAS må tage sig sammen og få ensrettet koncepterne.
 

fcx

Medlem
Og så alligevel. På danske indenrigsflyvninger er der slet ingen servering udover kaffe og te, til trods for at det tager lige så lang tid at flyve København-Aalborg med ATR-72 (lidt mindre med jetfly) som Arlanda-Visby hvor der er servering. Den manglende servering er dog ikke ensbetydende med lavere billetpriser...

De amerikanske selskabers plan som illustreret ovenfor virker langt mere konsekvent og overskueligt. SAS må tage sig sammen og få ensrettet koncepterne.

Vad tycker @Christian Sternudd om serveringen på Stockholm-Visby?
 
Toppen