Senaste nytt

Intjäningsinfo av poäng borta?

Coco

Medlem
Jag funderar på om det är värt att göra några sista MR nu i december för att hamstra poäng till 2015. Skönt nog så börjar min nya kvalificeringsperiod i morgon så jag hinner få in en 20k - 30k beroende på hur mycket tid jag har att lägga ner.

Det känns som att jag ska utnyttja förmånen som EBG (första gången). För att säkra upp det för 2016. Och enligt SAS så ska allt fungera som vanligt fram till ödesårets början.
 

AABack2ARN

Medlem
Nej för 2014 är vi nog på säkra sidan, men om någon tror att de kommer få så många poäng som det står i mailen för en resa 2015-01-01 eller senare riskerar dessa nog bli besvikna.
 

Hughes

Medlem
Nej för 2014 är vi nog på säkra sidan, men om någon tror att de kommer få så många poäng som det står i mailen för en resa 2015-01-01 eller senare riskerar dessa nog bli besvikna.
Just! Ska ju enligt kundtjänst endast gälla biljetter bokade innan de flaggade (<27 Nov). Tolkade det dock som att avsikten i Cocos inlägg var att hamstra nu i december..
 

FF#1

Medlem
För en massa år sen, 10? så fanns det en plug in till firefox som visade bokningsklass tydligt i sas bokningsdialog. Antar att den extraherade den ur fare rules eller så. Ingen som vet om det finns nått liknande i dag?
 
Toppen