Intervju med "den sjungande flygvärdinnan" i Radio P4

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jacob, 18 Maj 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

10 personer gillar detta.
  2. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det finns en del förslag att man, vid bokning, vill kunna se om ens flygning har Wifi ombord. Själv skulle jag hellre vilja se om Gen är ombord.

7 personer gillar detta.
  3. obs

obs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det skulle i hvert fald kunne gøre rejsen en del mere fornøjelig, om man fik en lille sang eller lignende med på vejen :)

4. NotRyan

NotRyan Medlem

Underbara Gen, man blir rent av lycklig när man har fått vara med på en av hennes flighter och hon avslutar med en sång....

5. spritfet

spritfet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade nöjet att åka med henne ARN-OSL en fredag i höstas, vilken fantastisk start på en långhelg!

6. Jacob

Jacob Medlem

Det här är SAS när de är som bäst. På några av de mer konservativa flygbolagen skulle du förmodligen få sparken om du försökte dig på att sjunga i kabinen, hos SAS blir man istället rikshjälte, hyllad av ledningen och intervjuvad i media.

Alla flygbolag har givetvis sina för och nackdelar, men denna spontanitet tror jag inte går att hitta på så många håll i världen.

9 personer gillar detta.
  7. Hasse E

Hasse E Medlem

8. Joshua

Joshua Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som kan hennes arbetsmönster då jag aldrig stött på henne?

9. OLN

OLN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har vart med två gånger då hon sjungit, båda tillfällen på OSL-ARN om jag inte missminner mig...

10. Igår var hon med på ARN-GOT. Mycket applåder fick hon.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!