Intervju med Anton Vanhatalo van Rijn, sociala medier-chef på SAS

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Martin Björnström, 2 Oktober 2014.

  1. Läsvärd artikel som jag hittade på IDG:

    Flygbolaget SAS har en aktiv kundkontakt på Facebook och Twitter. Till och med under akut konkurshot fungerade sociala medier som kanal för att möta kunderna. "Det är svårt att förbereda sig i detalj", säger Anton Vanhatalo van Rijn, sociala medier-chef på SAS.


    "Det är okej att säga att vi inte vet" - IDG.se
     
  2. Agö

    Agö Medlem

    Ort:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×