Intercontinental Kuala Lumpur

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startad av MarSecLtd, 2 Augusti 2013.

1. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon av våra eminenta medlemmar som har bott på detta hotell? Läst väldigt blandade recensioner. Iofs så gäller det bara en natt så kan stå ut med det mesta.

2. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min devis är att när det gäller bara en natt så kvittar alla recensioner.

De enda kriterier jag har för en sån situation är att det ska se ut att finnas en bra säng och en hyffsat fräsch dusch. Express checkout är också ett plus.

1 person likes this.
  3. Bumsen

Bumsen Medlem

Intercontinental Kl är inget bra IC hotel. Har bott där en gång och jämfört med IC Singapore är det skräp.
    Ta hellre in på Crowne Plaza i KL.

1 person likes this.
  4. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej att det inte håller normal IC standard har jag läst mig till. Är mest för att inviga Ambassador status och få late checkout gratis. Självklart ett nytt hotell att testa är alltid roligt dessutom. Är hotellet för grisigt så stannar jag kvar på Sheraton även sista natten.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!