InterContinental De La Ville i Rom, Italien, lägger ner

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startad av johhenrik, 5 Februari 2016.

1. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var precis inne på deras hemsida, då jag har en bokning där i mitten av mars. Lite förvånande så var det en notis längst upp på hemsidan att hotellet stänger ner fr o m 24 mars i år.

"Closing of InterContinental De La Ville Roma
    We regret to inform you that InterContinental De La Ville Roma will cease to trade as a hotel from the 24th March 2016. Alternative hotels can be found on IHG | InterContinental Hotels Group"

Enligt uppgifter på FlyerTalk så har inte hotellet och ägaren av stället kunnat komma överens om förlängning av lease-avtalet.

2. HON-II

HON-II Medlem

Ingen större förlust imho. Det är väldigt slitet och många rum har väldigt dålig utsikt och känns mycket instängda. Det enda positiva är det bra läget vid spanska trappan, men det finns hotell av betydligt ädlare valör som delar detta läge.

Agö gillar detta.
  3. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, jag trodde först det stängdes för renovering, då det behövs. Jag tycker det är lite synd iaf, som IHG-människa. Som du säger är läget bra.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!