Inte möjligt att boka hotell med Eurobonuspoäng just nu

Diskussion i 'Hotell' startad av Mr M, 11 Juni 2011.

1. Mr M

Mr M Ny medlem

Hej
    Sist jag kollade SAS hemsida så gick det fortfarande inte att boka

2. Mr M

Mr M Ny medlem

Inte lätt med en IPad... Missade med touch knapparna och råkade skicka! Vad jag ville säga var att det inte går att boka hotell i USA med EuroBonus poäng från SAS hemsida. Vet någon om det är på gång eller finns det andra sätt att göra det?

Puh.... NU blir det nog rätt...

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tja, man skulle kanske ta och ringa medlemsservice och fråga. Det vore rätt intressant då jag ska till NYC i jul och behöver hitta lite hotell då.

4. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Finns det ens några hotell i USA man får boka? Best Western och Radisson-gruppen tillåter exempelvis inte uttag i USA. Hilton är inte alls möjligt.

5. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det har väl aldrig gått att använda EuroBonus-poäng för att boka hotell i USA? Om det inte har ändrats väldigt nyligen så är det det som är problemet. Och alltså inte hemsidan!

6. Nu känns detta aktuellt för mig också. Någon som har uppdaterad information? New York i maj... :)

7. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Brukar inte det bli väldigt dålig "växlingskurs" att ta ut EuroBonus-poäng till annat än flygbiljetter/uppgraderingar?

8. Lonelyflyer

Lonelyflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jobbade på sas för ett par år sen och bokade rätt mycket hotell via telefon

USA kunde man leta hotell men räkna inte med att kunna använda dem, det var nåt avtal som stoppade om ja minns rätt
    De gick aldrig att boka iaf.
    London är också en klassiker, svårt att hitta poänghotell mitt i stan, ofta fanns det nätter lediga i typ Luton eller vid heathrow

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!