Senaste nytt

Inställt plan och missad connection, rättigheter?

mry

Medlem
Kan man använda Club Carlson eller :)

Du får ju inga poäng, tror inte du får uppgradering eller någon present hellet för det är ju sas avtalspris ni får..

Lite synd att man inte får poäng för just nu får man väl 3 x poängen på radisson?

Se till att du inte tar Park inn som ligger en bra bit bort.

Så himla långt är det inte men hotellet är riktigt sunkigt tycker jag. Bodde där i mellandagarna, men jag fick ingen present eller uppgradering fast de hade många rum lediga, inte heller fick jag poängen för övernattningen heller av dem (det fixade medlemservice i efterhand dock.)
 
Last edited:
Nu blev det lite sent svarat från mig, men beroende på raten som SAS betalar hos Radisson så är det lite olika vad gäller poängintjäning på Club Carlson. Bästa är om du hör med repan om du kan få poäng för din vistelse. Om du läser detta när du checkat ut och kanske är hemma. Så ring tillbaka till hotellet och be dem lägga in ditt medlemsnummer. Poäng registreras först när hotellet gör en sk. nattkörning. Bor man t ex. en torsdag-fredag så registreras normalt poängen när hotellet gör en nattkörning natten mellan fredag-lördag. Fick du bo på Sky City? Vad tyckte du om frukosten för övrigt?
 
Toppen