Senaste nytt

Inställt plan, nedgraderad från SAS B till LH Y. Kompensation?

Status
Stängd för vidare inlägg.

agehall

Medlem
Jag köpte den dyraste biljetten SAS hade, gå tillbaks och läs.
Ja, men läste du villkoren för biljetten?

SAS är ett skitbolag i Europa och Världen, du måste ha noterat att dom allra flesta inte åker med SAS utanför Norden.
Näe, det är helt sant att "dom[sic] allra flesta" inte åker med SAS utanför norden. Men de flesta reser inte heller med LH-group, så vad vill du ha sagt med detta?

I Norden är dom svåra att slå pga tidtabellen, men likförbannat ett skitbolag som ljuger och hittar på ofattbara historier.
Jag har inte sett mycket belägg för att SAS ljuger eller hittar på historier här. Och om detta påstående var sant, borde vi inte sett ett antal rapporter om detta?
 

adhoc76

Medlem
Det här är inte läsbart. Det går öht inte att begripa vad som diskuteras. Det enda jag begriper är att diskussionen nu har lämnat det som trådrubiken handlar om. Jag har sagt min åsikt tidigare. Vi måste vårda tonen på bc.se om det ska vara det trevliga forum det hittills har varit. Och jag står på helt fri grund och hör varken till den ena eller andra cirkeln, om det nu skulle finnas sådana. Att vårda tonen betyder inte att alla behöver vara överens. Men det skulle behövas en "let´s agree to disagree"-regel (LATD). När man konstaterat att det inte går att enas borde LATD slå till, istället för att fortsätta försöka övertyga varandra med allt högre och otrevligt tonläge. Nu tar vi helg tycker jag! Unna er en fin wirre alla - det har ni förtjänat! ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen