Senaste nytt

Inställt/försenat flyg på SAS longhaul tråd

agehall

Medlem
Jag ska genast gå över till plattan och fråga ifall killarna behöver lite hjälp. Om inte annat kanske de behöver lite management. Jag kan ju stå vid nosen och peka med hela handen..
 

agehall

Medlem
Argh:

*Note:
The following flights are excluded for accrual:
Amsterdam – Bangkok – Taipei (CI66)
Taipei – Bangkok – Amsterdam (CI65)

Så det blir ingen intjäning till FB på BKK-TPE :(

Det slog mig dessutom att jag troligen inte får tillgång till *A loungerna i BKK. Hur är ST loungerna?
 

agehall

Medlem
Så, nu är jag i SL på CPH och har checkat in. Lyckades även omrouta till det tidiga TG flyget som var fullt igår.

MEN... nu visar SK6973 expected departure 0930. Det bådar inte gott. Får se om jag kommer iväg alls.
 

Traveller

Medlem
Det är ingen fara. Ta med dina verktyg och några rullar silvertejp, så fixar du det! :D

Jag flög faktiskt med en maskin som hade silvertejp på sig, detta var dessutom på ramen till vänstra vindrutan. Så, någon slags godkännande måste det väl finnas. Bolaget var Iberia...
 

Bryant

Medlem
Jag flög faktiskt med en maskin som hade silvertejp på sig, detta var dessutom på ramen till vänstra vindrutan. Så, någon slags godkännande måste det väl finnas. Bolaget var Iberia...

Det finns nog ett godkännande:). Jag har flugit med SK där det har varit silvertejp på höljet för motorn.
 

nilsson

Medlem
Jag har just checkat in på Park Inn strax brevid Kastrup. De har dock ingen AC på rummen och mitt rum känns mer som en bastu än något annat, så nu sitter jag och väntar på att SAS ska svara i telefon. Det här fungerar inte...

Eftersom min flight gick enligt planerna (förutom ganska kraftig turbulens), LPI-AMS-TPE, så kan jag meddela att det är bastu i större delarna av Taipei också-
 
Toppen