Senaste nytt

Inställt/försenat flyg på SAS longhaul tråd

Sitter nu på SK998, boarding completed och dörrarna stängda strax efter kl 13, enligt tidtabell är avgång kl 13:20. Då bestämmer de kinesiska myndigheterna sig för att ändra vår avgångstid till 14:35. :mad::(:mad:
 

IcyPower

Medlem
Dum fråga kanske, men vilka tjänster använder ni för att ha koll på var alla flygplan håller hus? Jag flyger CPH-IAD imorgon med SK 925 och det vore kul att se status på kärran som jag ska åka med.
 

crown

Medlem
Dum fråga kanske, men vilka tjänster använder ni för att ha koll på var alla flygplan håller hus? Jag flyger CPH-IAD imorgon med SK 925 och det vore kul att se status på kärran som jag ska åka med.

Jag brukar kika på Flight Tracker | Flightradar24 | Track Planes In Real-Time genom att söka på flightnumret. Då ser man ofta vilket flygplan det blir och var det befinner sig. Men är det ett utgående planerat plan från Oslo/Köpenhamn/Stockholm så händer det ibland att det inte syns eller att det för den delen ändras.
 

Anette E

Ny medlem
Satt också på SK998 från Shanghai i tisdags. Kinesiska myndigheter försenar ständigt. Det sägs att det styrs av kinesiska försvaret. En annan version är att det handlar om mutor och dess storlek
Sitter nu på SK998, boarding completed och dörrarna stängda strax efter kl 13, enligt tidtabell är avgång kl 13:20. Då bestämmer de kinesiska myndigheterna sig för att ändra vår avgångstid till 14:35. :mad::(:mad:
 
Toppen