Insättning av kontanter på något smidigt sätt?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Budgetresenär, 4 Januari 2016.

1. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om man har Ica-Mastercard kan man enkelt sätta in pengar på sitt konto på närmsta Ica-butik och dessa har i regel mycket bättre öppettider än storbankerna. Nu tänker jag säga upp mitt Ica-Mastercard och kommer att behöva göra insättningar på något annat sätt. Har någon tips om hur jag gör det smidigast? Finns det fler butiker man kan göra insättningar hos? Hur funkar det att t ex göra insättningar via automater?

2. Jag har inte testat själv men jag TROR att man kan sätta in kontanter gratis på Forex butiker om man har ett konto hos Forex.
    Sedan kan du överföra pengarna till en annan bank via online banking.

Prislista & villkor | FOREX Bank

Budgetresenär gillar detta.
  3. FFS

FFS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kolla på bankomat.se och kolla på kartan. Klicka i filtrera efter tjänst och välj insättning av sedlar. Jag har satt in på ett Visa-kort kopplar till ett konto.
    Det finns vissa begränsningar i hur mycket du kan sätta in för att skydda mot penningtvätt

Edit: det var inga avgifter för mig

4. Rebel

Rebel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Insättnings maskiner på de större bank kontore och de är öppna senare i västerås med seb till kl 2200

5. Andreas Palmgren

Andreas Palmgren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är du kund hos Danskebank kan du sätta in pengar kostnadsfritt på alla Forex kontor!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!