Senaste nytt

Inrikes i Italien via Tokyo

Luchtii

Medlem
Kliver du av på Narita så kan det vara schysst att ge ett heads up till personalen att du inte tänker åka med tillbaka
Då slipper de fundera på vart du är när flighten ska gå osv.
Tanken slog mig också, ta en enkel med SAS hem eller nåt

Ja jag tänkte precis samma sak, men det slog mig nu att enkelbiljetterna med SAS är väldigt dyra hem, och det är knappast värt besväret när en t.o.r. till NRT kostar 5500 med SAS nu.
 

Bizniz4u

Medlem
Skulle det rent teoretiskt fungera att boka en biljett för att sedan hoppa av i Tokyo och väl där ta en Star Alliance bonusresa till Söderhavet för att sedan 2 veckor senare kliva på i Tokyo på en annan resa man bokat på samma sätt? Eller, har man förbrukat sin rätt att åka tillbaka på en biljett av denna typ om man aldrig klev på i Italien?
 

Bryant

Medlem
Min resa blev precis avbokad!! Fick mail från kilroy att pga tekniska orsaker så avbokades min biljett och pengarna sätta tillbaka på kontot.
 

agehall

Medlem
Skulle det rent teoretiskt fungera att boka en biljett för att sedan hoppa av i Tokyo och väl där ta en Star Alliance bonusresa till Söderhavet för att sedan 2 veckor senare kliva på i Tokyo på en annan resa man bokat på samma sätt? Eller, har man förbrukat sin rätt att åka tillbaka på en biljett av denna typ om man aldrig klev på i Italien?

Det funkar inte. Flyger du inte de första segmentet så avbokas resten av biljetten med automatik...
 

Jonas C

Medlem
Fick även jag mail från Kilroy att min resa MXP-FCO-CDG-SIN-CDG-BLQ-BRI blivit avbokad p.g.a tekniska orsaker.
 
Hur hittar ni för 614 SEK?

Billigaste jag kan hitta är 644 NOK vilket motsvarar cirka 750 SEK

Edit: Hitta nu för 630 SEK.
 
Last edited:

Bryant

Medlem
Den säljs ju fortfarande... Bokade en ny via wideroe.no får se om denna blir kvar. Sen ger jag upp ;)
 
Toppen