Senaste nytt

Inofficiell träff på SAS Meet and Greet i Stockholm torsdagen den 19 maj 2016 kl. 18.00

johhenrik

Medlem
Förra året träffades vi på Viking i lobbyn. Var en del som kom utifrån så det var enklast så (samt nära till mitt kontor, men det skulle jag aldrig erkänna låg bakom... ;) ). I år är jag osäker om jag hinner innan så jag har inte dragit i något. Men det är ju bara för någon att föreslå ett ställe, gärna nära Grand, så lär ju många dyka upp skulle jag tro.
 

CharlieK

Medlem
Förra året träffades vi på Viking i lobbyn. Var en del som kom utifrån så det var enklast så (samt nära till mitt kontor, men det skulle jag aldrig erkänna låg bakom... ;) ). I år är jag osäker om jag hinner innan så jag har inte dragit i något. Men det är ju bara för någon att föreslå ett ställe, gärna nära Grand, så lär ju många dyka upp skulle jag tro.
För - och kanske speciellt efterträffen vid förra året var ju t.om trevligare än själva eventet så känns som ett självklart val för min del :D

Tror jag kan komma loss kring fyra-snåret så jag är definitivt på att träffas lite tidigare om andra är intresserade.
 

nota bene

Medlem
Jag sitter på styrelsemöte, men räknar med att komma loss vid 15-16-tiden och skulle mycket väl kunna komma till lämpligt ställe för en drink. Dock är det inte lämpligt att jag ger mig på att organisera det då min ankomsttid är osäker.
 

SNIFF

Medlem
Då styr jag det. Jag har tråkigt.
Vi ses helt enkelt på Lydmar. edit: (skrev tidigare Viking)!

Jag kan inga vettiga ställen som är nära Grand.
Det är ju inte så fasligt långt att ta sig om man säger så.
 
Last edited:

nota bene

Medlem
Har du någon ungefärlig ETA?

Jag kan inga vettiga ställen som är nära Grand.
Det är ju inte så fasligt långt att ta sig om man säger så.
Finns väl baren vid Lydmar, eller Strand? Bägge dessa ligger ju på krypavstånd till Grand.

Men spelar ingen större roll!
 

SNIFF

Medlem
Det är ju en fördel med närhet till Grand.
Det ska visst bli fint väder i morgon. Ska vi satsa på Lydmar istället då? Kom på att jag förstört min fot så jag föredrar något nära. Jag lär kunna vara på plats kl 16.
 
Toppen