Inofficiell Hong Kong Träff #2 2014, torsdag 24:e eller fredag 25:e april

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av henrik l, 18 April 2014.

1. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    henrik l och RobRoy befinner sig i Hong Kong och om någon mer medlem är här den 24:e eller 25:e april så är det läge för en inofficiell BC.se-träff. Tror inte vi konkurrerar med Göteborg:D @RobRoy har gett vissa vaga utfästelser om att förse oss med lokal. Återkommer med mera info om tid och plats när det visar sig hur stort intresset är.

3 personer gillar detta.
  2. Christian R

Christian R DYKWIA

Er i Hong Kong 29/4-5/5, så misser jer lige akkurat med et par dage - det kunne ellers hav være hyggeligt :)

1 person likes this.
  3. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Väcker liv i tråden så att den blir synlig. Verkar inte vara någon som har vägarna förbi?

4. Synd. Jag kan inte den här gången. :(

5. Lollet

Lollet Medlem

Lustigt att det finns en svensk som nickar RobRoy och befinner sig i Hongkong. Min bror har nickat det i ca 15år, han är svensk och bor i Hongkong. Nästan så jag borde säga åt honom att gå på träffen och träffa sin kopia :p

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!