Senaste nytt

Inofficiell Göteborgsträff #8 2015, torsdag 20 augusti, kl 18:00

Augustiträff, dagar jag kan delta.


  • Total voters
    14

011430121

Medlem
Jag måst säga kommer inte det finns inga hotellrum, SAS skall ha nästan 4000 kr för en biljett billigare med Norwegian men med en sådan pajas till chef vägrar jag att åka dem.
Vad är det för aktivitet i Göteborg den helgen?
 

matte_ante

Medlem
Jag måst säga kommer inte det finns inga hotellrum, SAS skall ha nästan 4000 kr för en biljett billigare med Norwegian men med en sådan pajas till chef vägrar jag att åka dem.
Vad är det för aktivitet i Göteborg den helgen?

Metallica spelar 22 aug på Ullevi. Det hade jag glömt, har ju biljett, kommer INTE om det blir på lördag.
 

Lonelyflyer

Medlem
Fan, rädd att jag missar min första träff på ett år..
hockey torsdag o får besök med polare som ska på metallica lördag..

kanske!
 

ChabbeT

Medlem
Kommer om det är 22/8 kan möjligen kommer 20/8 men rullar in nån timme innan träffen är tänkt och behöver bara lasta av lite grejer.
Så 22/8 kommer
 

ChabbeT

Medlem
Jag måst säga kommer inte det finns inga hotellrum, SAS skall ha nästan 4000 kr för en biljett billigare med Norwegian men med en sådan pajas till chef vägrar jag att åka dem.
Vad är det för aktivitet i Göteborg den helgen?
Enl trivago är både best western Eggers scandic o Radisson Scandinavia lediga men jag brukar aldrig boka via trivago ska ringa elite och fråga om 48h rumsgaranti. Vore kul att träffa dig minns dig som en rött rolig kille på Athen resan förra året i maj.
 

011430121

Medlem
. Vore kul att träffa dig minns dig som en rött rolig kille på Athen resan förra året i maj.
När jag kollade så var Radissons alla hotell fulla, Scandic hänvisade till Trollhättan men det var på lördagen är på resa den 20 de, jag tror att du blandar ihop mig med någon annan, jag är rätt tragisk person!
Kommer ner vid ett annat tillfälle.
Men du kan väl hänga på resan till LHR den 12 sep, eller resa även till LHR från GOT den 25 okt blir en tråkig begravningsresa av linjen, retur från STN den 26 okt
 
Toppen