Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff torsdagen den 20 september 2018 kl. 18.00 --

palmen

Moderator
Kommer förbi på en Cola Zero om de har den nu
Är det samma ägare nu som när stället hette Monks?
Nej det är nya ägare, han som drev belgo-restaurangen i Barkarby har nu tagit över. Ska vara lite nytt koncept med både "fine dining" samt pubmat. De har egna öl på fat samt massa annat från vad jag hört, inte varit där själv ännu. Blir premiär imorgon sen nyöppnandet.
 

palmen

Moderator
Går det fortfarande att anmäla sig?

Kommer i så fall (blir min första BC-träff, då jag aldrig lyckats vara i rätt stad vid rätt tillfälle).

Antar att det är på tok försent för att anmäla mat?
Går bra att köra drop in också om man vill, men alltid bra att veta ungefär hur många vi blir så vi får lämpligt bord.

Vad det gäller mat kan man alltid beställa på plats också. Nu har ju ingen beställning tagits upp här så jag antar att alla löser det på plats. Kanske får inte alla mat samtidigt, men det löser dig.

Kul med nytt folk som kommer.

@NotRyan har du någon update för vad det gäller mat och så? Själv räknar jag med att komma vid 1730-1800 någon gång.
 

NotRyan

Medlem
Vad kul att det blir ett gäng, både några nya och de som varit med tidigare. Vi kommer att vara i "bryggeriet" så plats finns det. Vad gäller mat så är det några fler än när jag pratade med dom (då var det ganska exakt 8) men jag tror väl vi löser det också!!!

Välkomna allihopa i eftermiddag

Kommer:
NotRyan
Berglund
palmen
GOTATH
aruba1
LSH
airbus380.se
Elizavéta
AABack2ARN
storbokstav
011430121
marshall
Pingu
IT-snubben

Kanske:

Tonton
Tommy
Dr. Miles
 
Last edited:

NotRyan

Medlem
Trevligt !

Välkomna allihopa i eftermiddag

Kommer:
NotRyan
Berglund
palmen
GOTATH
aruba1
LSH
airbus380.se
Elizavéta
AABack2ARN
storbokstav
011430121
marshall
Pingu
IT-snubben
Tommy
Susanne

Kanske:

Tonton
Dr. Miles
 
Toppen