Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff torsdagen den 20 november kl. 18.00

Seq001, jag öppnar monks innan dom ens öppnat.

Vem är på tur att anlända? :)

1416494645587.jpg
 

rvarttinen

Medlem
Låter bra, när är du på plats?
Oj - svårt att säga - ska väl spendera lite tid på varje "station", men det torde inte bli alltför sent... ska hem i någotsånär tid också. Hustrun åker till Malmö tidigt fredagsmorgon, så det är lite grejor som behöver fixas inför det också... mycket på kort tid..!.. :)
M.a.o. jag vågar inte gissa just nu, men kanske vid åtta, halv nio? Kan skicka ett SMS när jag är på ingång. Har ditt nummer någonstans....
 

SNIFF

Medlem
Kan någon ta med en laddare till en 5S? Jag har glömt min hemma och är inte jättesugen på att äga en femte laddare...

Är på ingång nu. :)
 

TurE

Medlem
Efter att ha hängt som nyfiken spanare på denna tråden under en längre tid utan att ha varit medlem så tog jag härmed tillfälle i akt att bli det nu igår och även ha förhoppningen att komma iväg idag, men då jag sitter med en B-uppsats i utbildningen som bör bli färdig asap så får jag tyvärr hoppa dagens nöje och istället önska er alla en riktigt trevlig kväll så hoppas jag att vi får tillfälle att träffas längre fram istället :)
 
Toppen