Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff torsdagen den 19 november 2015 kl. 18.00 --

Trox

Medlem
Vad bra. Jag är hemma. Dessutom har vi internmöte hela den dagen. Jag kommer ha en massa anledningar att dricka lite öl efter det. Kommer d v s
 

olo

Medlem
Kanske!

Ganska mycket tyder på att jag är i Stockholm på fredagen, och då verkar det klokt att värma upp på Monks innan. Kommer förmodligen strax innan 19 i sådana fall.
 

palmen

Moderator
Väldigt osäkert om jag kan vara med. Verkar som om det ska vara möte om stamrenoveringen i mitt hus och kommer nog inte kunna hoppa över det.
 

olo

Medlem
Väldigt osäkert om jag kan vara med. Verkar som om det ska vara möte om stamrenoveringen i mitt hus och kommer nog inte kunna hoppa över det.
På BC-träffen kan jag ge dig alla mina erfarenheter från mitt stambyte... (eller låta bli om du vill...)

Hoppas du kommer! :)
 

johhenrik

Medlem
Jag ska tydligen hålla en styrelsepresentation samt efterföljande middag den dagen verkar det som, så jag får nedgradera till kanske.
 

Valley

Medlem
Kanske
Hoppas verkligen jag får till det denna gång. Finns med i almanackan sedan tidigare. Och jag har preliminärt besök i Stockholm på fredagen.
Får bara hoppas inte något händer i sista stunden.
 
Toppen