Senaste nytt

Inofficiell Businessclass.se-resa till Vilnius 19-21 februari

rob74

Medlem
Jaha, då får man kanske ta och knega på bak i bussen, om resan blir av för min del. Men hursomhelst så behöver jag lite flyg för att fixa EuroBonus-kampanjen t o m 29/2...
 
  • Gilla
Reactions: bnr

rob74

Medlem
Jaha, då ser det ut som om jag får hoppa över detta.
Svindyra biljetter från Kiruna (hade inte möjlighet att boka tidigare) och dessutom så kom fru rob74 hem från jobbresa igår och det blir första hela helgen tillsammans på en dryg månad.
Så jag får önska er som åker en trevlig helg! Ta några glas för mig också... ;)
 

bnr

Medlem
Vi ankom igår, idag har vi knallat runt lite, mött upp @maba + 1 och ätit lunch. Sedan vidare till ett deli-ställe för ostar och portvin, riktigt bra.
image.jpeg

Nu på Sweet Root för en sjurätters, en amuse bouche har kommit in, typ en potatiskrokett, men många gånger bättre!
image.jpeg

image.jpeg
 

Timotey

Medlem
Vill tipsa er om Böff Steakhouse ligger på samma sida floden som Radison Lietuva. Har ni tid imorgon så gå dit och ät. Riktigt bra mat till ett bra pris
 
  • Gilla
Reactions: bnr

Timotey

Medlem
Tack! Men stängt på söndagar :(
Synd, grämer mig lite att jag inte kom på det tidigare. Men ni har säkert ätit gott ändå. Personligen så gillar jag Vilnius. Ert val av hotell är helt rätt. Rummen är inte jätte roliga men personalen är bra och skybaren är väldigt mysig tycker jag. Ha en fortsatt bra kväll
 

bnr

Medlem
Synd, grämer mig lite att jag inte kom på det tidigare. Men ni har säkert ätit gott ändå. Personligen så gillar jag Vilnius. Ert val av hotell är helt rätt. Rummen är inte jätte roliga men personalen är bra och skybaren är väldigt mysig tycker jag. Ha en fortsatt bra kväll
Äh ingen fara, tack ändå!
Hotellet är rätt schysst, ligger lite off men allt annat är bra. Bra utsikt från skybaren.
Tack detsamma!
 

maba

Medlem
Vi ankom igår, idag har vi knallat runt lite, mött upp @maba + 1 och ätit lunch. Sedan vidare till ett deli-ställe för ostar och portvin, riktigt bra.
Visa bifogad bild 48462

Nu på Sweet Root för en sjurätters, en amuse bouche har kommit in, typ en potatiskrokett, men många gånger bättre!
Visa bifogad bild 48463

Visa bifogad bild 48464

Är första bilden från Mama Mia som ligger i närheten av där vi lunchade idag? Det kombinerade fiket, ostaffären, vinaffären osv
 
Toppen