Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Luleå-träff fredagen den 12:e juni 2015

mry

Medlem
Ska vi bestämma en plats och tid?

Det känns som att det får bli typ 20:00 med tanke på när @David och @GOTATH landar på Kallax.

Vad tror ni om O'Learys så kanske jag kan fixa lite förmånligare pris på maten (som vissa av oss fick i Göteborg ...)

Bara för att förtydliga avser jag inte O'Learys på flygplatsen för dit kan vissa av oss ha problem att komma just denna dagen.
 

David

Medlem
Har inte varit i Luleå tidigare men det verkar inte vara så långt från flygplatsen till Elite där vi bor och sedan bara ett stenkast till O'leary's. Runt 20 borde vi hunnit från flighten, via hotellet för att slänga in väskorna, och till restaurangen.
 

FF#1

Medlem
Surt, men vi får ju helt enkelt se till att styra upp en ny träff under hösten. Två per år kanske kan vara lagom frekvens i LLA.

Ja det tror jag skulle vara en bra ide.
Vi hade ju en här om året men i fjol vart det nog ingen, så vi satsar på att få lite kontinuitet på dem.
 
För mig så är O'learys inga problem, bra käk och bra öl är det som räknas. Plus att jag har aldrig varit i Luleå förut.. Så just nu går dit någon pekar :). Kl 20 är en bra tid. Jag komner upp på morgonen/fm till Luleå och jobbar på distans under dagen.
 
Toppen